Известие

Collapse
No announcement yet.

комутатор БОШ на 164 тспарк 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    комутатора трябва да е предвиден да работи с датчик на хол.
    точка

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      комутатора трябва да е предвиден да работи с датчик на хол.
      а датчика на коляновия вал не е ли дотчик на ХОЛ мисля че така съм го срещал по разни схеми.И все пак ако има някаде схема на това запалване от въпросната 164-ка няма да е лошо да погледна

      Comment


      • #18
        не е, индуктивен е. просто си купи от магазина лададжийски комутатор за 20-30 лева и си готов.
        при теб датчика на хол играе ролята на електронно чукче най-елементарно казано. аванса на запалването се определя механично обикновено от центробежните сили + вакум корекция. датчика чете сигнала от магнитите и подава импулс към комутатора, който е изпълнен от няколко модула- 1-вия усилва сигнала, 2-рия задържа захранването за известно време нужно да се зареди бобината и 3-тия е крайното стъпало което комутира самата бобина.
        при индуктивния датчик имаш метално назъбено колело. чрез тоя датчик компютъра чете точното положение на коляновия вал, пресмята нужния аванс и подава сигнала към комутатора който е само крайно стъпало. това най-просто обяснено.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Hall_sensor
        http://rockledge.home.comcast.net/~r...y/DIS_EDIS.htm
        придържай се към схемата на лада самара /нива/
        точка

        Comment


        • #19
          благодаря за консултациите почти съм готов като трътне системата ще пиша за ефекта

          Comment

          Working...
          X